Updates

Customer experience best practices

CustomerSense volgt de ontwikkelingen op het gebied van klantbeleving op de voet. Wat gebeurt er in de wereld van het klantgericht denken en werken? Welke best practices zien we en hoe vertalen we die naar organisaties in Nederland? We signaleren, inspireren en geven onze eigen visie op het vak. En dat alles delen we graag met u, op welk moment en welke manier dan ook.

Honger naar inspiratie? Of eens op uw gemak ‘snuffelen’ aan de verschillende aspecten van klantbeleving? Met de volgende publicaties maakt u een perfecte start.

klantgerichtheid, excelleren in klantbeleving, customer experience

Waarom customer eperience projecten mislukken aan de top

Angst, arrogantie, kennisgebrek en onvermogen zijn de belangrijkste oorzaken waarom leiders de kansen die een klantgerichte strategie biedt laten liggen.

customer experience, customersense, klantbeleving, klantgerichtheid, excelleren

Customer service in de overtreffende trap

Dit legendarische filmpje over een taxichauffeur in Dallas laat zien hoe belangrijk klantvriendelijk gedrag is en hoe zich dat uiteindelijk keihard uitbetaalt.

Costumer excellent, costumer experience, klantbeleving

Top 8 customer service eye-openers

Toegewijde fans krijg je niet zomaar. Deze 8 uitkomsten onderstrepen dit nogmaals.

Customer intimacy quote

Bedrijven die customer experience hoog in het vaandel hebben, groeien sneller, hebben loyalere klanten en betere financiële vooruitzichten.

Bent u er klaar voor? Doe de gratis quickscan!

CustomerSense

CONTACT

Boxbergerweg 111a
7431PM Diepenveen

T 06 51 26 64 70
M info@customersense.nl

VOLG ONS

PARTNERS

Bezoek de website van More
Bezoek de website van Mailstreet