Top 8 customer service eye-openers

Toegewijde fans krijg je niet zomaar. Deze 8 eye-openers onderstrepen dit nogmaals!

  1. Een klant stapt 4 x eerder over naar een concurrent vanwege de service dan vanwege de prijs.
  2. Achter elke klachtenbrief schuilen 26 ontevreden klanten die niet klagen. Daarvan vertrekken er 24 en die komen nooit meer terug.
  3. Een ontevreden klant deelt zijn ervaringen met 9 tot 15 anderen; 13% van de ontevreden klanten vertelt dat door aan meer dan 20 mensen.
  4. Tevreden klanten waarvan een issue naar tevredenheid is opgelost, vertellen dat door aan 4 tot 6 anderen.
  5. 55% van de klanten is bereid meer te betalen voor een betere service.
  6. Er zijn 12 positieve ervaringen nodig om 1 niet opgeloste negatieve ervaring te compenseren.
  7. Het binnenhalen van een nieuwe klant kost 6 tot 7 keer meer dan het verkopen aan een bestaande klant.
  8. Bestaande klanten besteden gemiddeld twee keer zoveel als nieuwe.

CustomerSense

CONTACT

Boxbergerweg 111a
7431PM Diepenveen

T 06 51 26 64 70
M info@customersense.nl

VOLG ONS

PARTNERS

Bezoek de website van More
Bezoek de website van Mailstreet