CustomerSense creeërt top-of-heart awareness voor merken die zich sterk willen onderscheiden in klantbeleving (customer experience). We verbinden ratio, emotie, kennis en gedrag en helpen organisaties bij het uitstippelen en realiseren van de ultieme customer journey voor hun klanten. CustomerSense motiveert organisaties om van binnenuit te veranderen naar een customer excellente organisatie en zelf de regie in het veranderproces te nemen. Niet alleen kennen we de theorieën, maar we passen deze ook creatief en onderscheidend toe.
Top-of-heart awareness bereiken, hoe doe je dat? Wat moet je juist wel doen en wat absoluut niet? CustomerSense biedt verschillende Customer Excellence programma’s om u op weg te helpen en van uw organisatie een customer excellente organisatie te maken.
Inclusief de Quick Scan waarmee u ontdekt hoe klantgericht uw organisatie op dit moment is en waar verbeterpunten liggen.
Een inspirerende dag om anders naar uw klanten te leren kijken en – nog belangrijker – te ontdekken hoe klanten naar uw organisatie kijken.
Een maatwerk-programma dat u helpt om klantgerichtheid een centrale, structurele plek in uw organisatie te geven.
86% van de kopers is bereid meer te betalen als daar een betere klantbeleving tegenover staat.
Bent u er klaar voor? Doe de gratis quickscan!