Beter scoren op klantbeleving? Met het Customer Excellence Program© geeft u klantbeleving een plek in het hart van uw organisatie. Het resultaat is een concreet procesplan voor lange termijn. Doel hierbij is dat uw organisatie van binnenuit verandert naar een customer excellente organisatie.
Uitgangspunt van het Customer Excellence Program© is een analyse van de huidige situatie, bijvoorbeeld aan de hand van de Customer Excellence Test© en/of de Customer Excellence Day©.
Indien gewenst stelt CustomerSense een compleet Customer Excellence Team voor u samen met specialisten uit de verschillende disciplines. Ook het aanstellen van een interim manager – die u helpt de noodzakelijke slagen in uw organisatie te maken – behoort tot de mogelijkheden.
CustomerSense werkt intensief samen met een groot aantal professionals, bijvoorbeeld op het gebied van:
De Customer Excellence Test© en de Customer Centricity Day© vormen een mooi startpunt om de klantgerichtheid en klantbeleving in uw organisatie te verbeteren. Wilt u doorzetten en een advies op maat ontvangen? Neem dan contact met ons op.
Bedrijven die customer experience hoog in het vaandel hebben, groeien sneller, hebben loyalere klanten en betere financiële vooruitzichten.
Bent u er klaar voor? Doe de gratis quickscan!
Inclusief de Quick Scan waarmee u ontdekt hoe klantgericht uw organisatie op dit moment is en waar verbeterpunten liggen.
Een inspirerende dag om anders naar uw klanten te leren kijken en – nog belangrijker – te ontdekken hoe klanten naar uw organisatie kijken.
Een maatwerk-programma dat u helpt om klantgerichtheid een centrale, structurele plek in uw organisatie te geven.